LA FAGEDA FUNDACIÓ

Direcció:
Iñaki Gonzalez Uribesalgo
Història:
La Fageda Fundació, es va crear l'any 2004 amb la denominació de Fundació Privada Sentit, per part de La Fageda S.Cooperativa, amb la finalitat de realitzar activitats i prestar serveis de suport a entitats de serveis socials, a través d'estudis, assessorament, formació i recolzament en les diferents àrees de gestió i producció de La Fageda Cooperativa i la Fundació Privada de Serveis Assistencials de la Garrotxa.
Fundadors:
La Fageda SCoop.
Millorar la qualitat de vida i promoure la integració social de persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorns mentals severs i altres col·lectius en risc d’exclusió social de la Garrotxa, mitjançant unes activitats empresarials que generen llocs de treball amb sentit, i uns serveis assistencials gestionats sota criteris de qualitat i d’excel·lència, que creen valor tant per l’organització com per la resta de la societat
Cristobal Colón Palasí (President), Rafel Audivert Arau (Secretari), Carme Jordà Plujà (Vocal), Joan Boix Sans (Vocal), Jordi Vives i Xiol (Vocal), José Antonio Sagarra Torres (Vocal), José Carlos Eiriz Varela (Vocal), Josep Bonmatí Pèrez (Vocal), Lluís Font Espinós (Vocal), Manel Faus Pujol (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, Dincat, Sinegrup, Actas
Pressupost anual: