FUNDACIÓ LA CASA DE L’AIRE ROGER TORNÉ

Àmbit Social • Cultura • Educació • Salut
1984-10-09
Geniffer Gutiérrez
La Fundació Roger Torné és una entitat sense ànim de lucre creada el 1984, i destinada des dels seus orígens a l'assistència i ajuda als menors amb dificultats del caire que sigui, així com les seves famílies i altres persones de manifesta necessitat, mitjançant diversos programes i activitats al llarg dels 35 anys d’història que contempla la trajectòria de la institució.
Josep Torné i Pardell
Donar resposta al context de pobresa actual i, en concret, a les noves realitats emergents centralitzades en determinats barris de la ciutat de Barcelona, on les desigualtats urbanes que afecten a la infància esdevenen més marcades, amb l’objectiu d’esmorteir, doncs, l’impacte i, treballant per tal d’equilibrar les desigualtats entre els districtes. Acostant la justícia social, d’inclusió, educativa i de salut a la infància en risc o situació de vulnerabilitat.
Sr. Ramon Vila i Solé (President), Sra. Eloísa Alonso San Martín (Secretària), Sr. Manuel Segura (Vicepresident), Sr. Joan Jesús Tugués (Vocal), Sra. Inma Coronas (Vocal)