Curs: Ets el que comuniques: estratègies i eines per millorar la comunicació de la teva fundació (2a. edició)

Comunicació
4 de desembre de 2019

Avui en dia, per a les fundacions és tan important dur a terme les seves tasques diàries com informar-ne la resta de la societat. Comunicar és fàcil, però comunicar bé és una tasca que requereix una base, unes eines i unes intencions. Cal que tots els missatges siguin coherents amb una estratègia comunicativa traçada a partir dels valors de l’organització, de la seva imatge i dels objectius que vol assolir.

Per això és fonamental conèixer les característiques principals de la comunicació corporativa i les diferents eines, plataformes i recursos que les fundacions tenen al seu abast per fer arribar els seus missatges al seu públic potencial. En resum: impactar, atraure i transformar.

En aquesta formació farem una aproximació a les característiques, al potencial i l’abast de les xarxes socials, el web, el gabinet de premsa, la comunicació gràfica i els audiovisuals, amb el tercer sector com a àmbit d’actuació.

Objectius del curs
  • Pautes per definir l’estratègia comunicativa de les fundacions.
  • Aprendre eines per optimitzar l’ús de les plataformes digitals i les xarxes socials.
  • La importància de la comunicació gràfica.
  • Com relacionar-se amb mitjans de comunicació i periodistes?
  • Conèixer altres formats comunicatius.

4 de desembre de 2019
9.00-14.00h