Curs: Les claus per crear i presentar un dossier per captar fons que marqui la diferència. Primers passos

Comunicació
31 de març de 2020 i 15 d'abril de 2020

Tenir un dossier de patrocini per seduir als teus patrocinadors i donants és fonamental. I l’important no és només tenir-lo, sinó també ser tu mateix el millor portaveu del dossier del teu projecte o causa. Aquest tàndem és clau per aconseguir els objectius de captació de fons.

En aquest taller, els assistents sortiran amb el dossier o proposta de valor fet i preparat per aconseguir el recolzament de donants i patrocinadors clau. I també aprendran tècniques per presentar-lo, posant tota l’atenció en crear relacions de valor i de benefici mutu amb els donants.

Objectius

• Comprensió sòlida dels bàsics per construir un discurs i una proposta de valor guanyadora, recolzant-nos en exemples reals que han aconseguit els objectius de captació de la fundació.
  • Millora dels resultats amb un enfocament més disciplinat.
  • Metodologia per crear el dossier seguint un índex de continguts i amb pautes de disseny clares.
  • Saber presentar, sentint-se còmode i segur(a), la proposta de valor en trobades per explorar la possible col·laboració amb donants i patrocinadors.
  • Comunicar el discurs i relat del projecte o causa de forma efectiva i persuasiva per aconseguir els objectius de fundraising
+ Info

31 de març de 2020 i 15 d'abril de 2020