GERENT

SOM FUNDACIÓ

Som – Fundació és una entitat sense ànim de lucre que vetlla i dona suport a la presa de decisions perquè les persones amb discapacitat, preferentment discapacitat intel·lectual, problemes de salut mental i/o deteriorament cognitiu, disposin dels ajuts i suports necessaris per poder desenvolupar el seu projecte personal al llarg de la seva vida. Som – Fundació cerca un gerent amb un gran compromís cap a la discapacitat, una coherència ètica i una obertura cultural que compleixi amb els criteris explicitats en aquest perfil.

MISSIÓ POSICIÓ

Dirigir, organitzar i coordinar el bon funcionament de l’entitat, garantint la solvència econòmica i els recursos necessaris per a desenvolupar la prestació del servei amb la màxima qualitat.

RESPONSABILITATS / FUNCIONS

DIRECCIÓ / GESTIÓ

  • Coordinar l’equip directiu de l’entitat, el qual defineix les polítiques, les estratègies i els objectius de l’entitat i la seva execució, per tal de fer efectiva l’estratègia organitzacional definida pel Patronat de l’entitat.
  • Assegurar que es duu a terme la planificació estratègica amb la participació activa tant del Patronat com de l’Equip tècnic, a curt, mig i llarg termini.
  • Supervisar l’execució dels plans operatius de l’entitat per aconseguir els objectius establerts.
  • Executar els plans d’inversions anuals i exercir les facultats de contractació en matèria d’obres, instal·lacions, serveis i subministraments.
  • Definir i supervisar la gestió del personal, en matèria de contractació, retribució, formació i sanció.
  • Dissenyar els mecanismes d’avaluació de l’activitat organitzacional per a obtenir els millors resultats.
  • Dirigir i supervisar els programes i les activitats desenvolupades a l’entitat, la captació de fons públics i privats i la gestió i bon funcionament de totes les àrees.
  • Difondre la missió i la visió de l’entitat, internament i externament.
  • Impulsar els projectes de l’entitat, vetllant perquè s’acompleixin seguint les polítiques i la bona gestió organitzacional i garantint els recursos necessaris.
  • Fixar i gestionar el desenvolupament de les polítiques i procediments de l’organització, establint criteris per a prendre decisions i resoldre conflictes.
  • Contribuir a crear una cultura organitzacional que afavoreixi la millora de la gestió interna, fomentant l’aprenentatge i l’experiència.
  • Vetllar per l’acompliment de les obligacions legals i administratives que requereix la prestació del servei, així com l’acompliment del codi ètic de l’entitat.
  • Vetllar per una bona salut econòmica i financera de l’entitat.
  • Elaborar i supervisar la gestió del pressupost, d’acord amb els plans d’actuació aprovats pel Patronat.
  • Vetllar per l’acompliment del sistema de gestió de la qualitat en el conjunt de l’entitat, establint els indicadors, objectius i requisits.

GOVERN / PATRONAT

  • Administrar el patrimoni i els béns de la fundació, segons les facultats atorgades pel Patronat.
  • Assistir a les reunions periòdiques amb el Patronat i reportar sobre el funcionament de l’entitat i, posteriorment, executar i fer complir les directrius establertes.
  • Definir les accions transversals del pla estratègic de l’entitat, juntament amb el Patronat, amb una visió a mig i llarg termini.
  • Assegurar la participació activa del Patronat en el pla de captació de fons.

ALIANCES / TREBALL EN XARXA

  • Impartir cursos, xerrades i seminaris per informar i formar sobre la reforma legislativa i el procediment de provisió de suports per a l’exercici de la capacitat jurídica i les mesures de suport.
  • Donar a conèixer externament la missió i el treball que es desenvolupa a l’entitat.
  • Representar oficialment a la fundació davant les Administracions Públiques i les institucions i entitats públiques i privades, tant nacionals com internacionals.
  • Generar aliances i relacions amb altres entitats del sector, proveïdors i principals donants que contribueixin a impulsar la missió de l’organització.
  • Mantenir les relacions institucionals i les polítiques necessàries per establir acords de cooperació.

FORMACIÓ I EXPERIÈNCIA

-Titulació universitària, preferiblement en l’àmbit de la gestió pública i econòmica.

-Formació especialitzada en gestió d’entitats, com màster o postgrau en gestió d’entitats socials, direcció i gestió d’organitzacions no lucratives, etc.

-Es valorarà coneixements en les ciències polítiques, les relacions públiques i el màrqueting.

-Experiència i coneixement del Tercer Sector, i del sector de la discapacitat intel·lectual, així com en la gestió d’entitats no lucratives.

-Coneixements de programes de MS Office i Internet a nivell usuari avançat.

-Idiomes: Català, castellà i anglès a nivell alt, tant escrit com parlat. Requisit indispensable.

COMPETÈNCIES

-Capacitat d’organització, visió estratègica, gestió de recursos i orientació a resultats.

-Lideratge, capacitar per influir i desenvolupar als equips, amb caràcter assertiu i conciliador.

-Habilitats de comunicació.

-Capacitat per a desenvolupar amb èxit aliances.

-Gestió i mediació de conflictes.

-Alt compromís amb el projecte i l’entitat, amb orientació al servei i al client.

RELACIONS INTERNES

Amb totes les àrees i professionals de l’entitat.

RELACIONS EXTERNES

Administració pública, Comissió Tuteles, Líber, Dincat, Plena Inclusión, EASPD, Inclusion Europe, altres entitats del sector, entitats bancàries, notaries, gestories, Jutjats, etc.

RANG SALARIAL: 60.000 – 70.000€ BRUT / ANUAL

https://www.linkedin.com/jobs/view/4072761838