Xarxa i Territori

Un dels objectius de la Coordinadora Catalana de Fundacions és potenciar el treball en xarxa entre les fundacions. Per aquest motiu, a banda de les Comissions de Treball que apleguen les fundacions que treballen en un mateix àmbit, volem teixir una xarxa desencentralitzant totes aqueslles actuacions i activitats que siguin possibles. Es tracta de tendir ponts arreu del territori.

Hi ha diferents claus que faciliten la construcció d’aquesta xarxa que comencen identificant les afinitats que tenen les entitats, així com el reconeixement de les seves característiques i competències. La Coordinadora vol esdevenir un espai de trobada i intercanvi organitzant trobades o anant a actes que ajudin a difondre aquesta valuosa tasca que fan les fundacions i fent-ne difusió a través de tots els canals al seu abast.

Jornada "Idees & Compromís Social

Fundació SER.GI i Cambra de Comerç
                                                                                                     11 de desembre de 2019
                                                                                    La Fortalesa de Sant Julià de Ramis, Girona