Organització

Junta

Pere-A. Fàbregas
Historiador, llicenciat en Ciències Empresarials i Màster per ESADE. Ha publicat set llibres d’història. Actiu en el món de les fundacions des del 2004. Creador i president d’honor d’ESADE Alumni. En la seva trajectòria professional ha estat directiu de diferents empreses i membre dels òrgans de govern d’ESADE (URL) i l’IdEC (UPF), entre d’altres. Amb una gran inquietud per la preservació del patrimoni industrial, ha salvat arxius i peces històriques tot incentivant la recerca.
Miquel Espinosa
Del 1998 al 2003, va ser director general de la Fundació Politècnica de Catalunya, on va gestionar la formació a mida per a les empreses. Del 2003 al 2005, va ser gerent de la UAB, on va liderar l’adaptació de la institució a l’Espai Europeu d’Educació Superior. Entre el 2005 i el 2009, va ser gerent de la UB i va treballar en el Pla d’Estabilització Pressupostària de la institució i en l’oferta de noves titulacions dins del marc de l’EEES. Des del 2009, és el director general de la Fundació EADA.
Manel Valls
Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la UAB. Ha cursat el Programa d’Alta Direcció d’Empresa PADE de l’IESE Business School, el Programa de Direcció de Serveis Integrats de Salut – DSIS d’ESADE i el Programa de Direcció General PDG de l’EADA. És el director general de la Fundació Sant Andreu de Manresa des de l’any 1988. L’objectiu de la fundació és atendre a aquelles persones en situació de fragilitat i també al seu entorn, proporcionant-los autonomia, confort i benestar a través d’un model d’atenció integral aplicat als diferents dispositius dels quals disposen a Manresa i a la comarca del Bages.
Josep M. Bayer
Va estudiar Econòmiques a la UAB. Inicia la seva carrera professional a Bankpime i, posteriorment, a Banc Sabadell, on va ocupar diferents càrrecs directius. L’any 2006 s’incorpora al Tercer Sector com a director de la Fundació Institut Pacis, entitat que es fusiona amb la Fundació Jaume Bofill el desembre del 2017. Participa en diferents Consells d’Administració.
Eugènia Bieto
Professora del Departament d’Estratègia i Direcció General d’ESADE i directora general emèrita d’ESADE. Ha estat Presidenta de CEMS (The Global Alliance in Management Education). És membre del Consell Assessor de diverses escoles de negoci internacionals. Experta en iniciativa emprenedora, innovació i lideratge femení.
Higini Clotas
Va ser director de l’Editorial Dopesa i director de les col·leccions de llibres “Conocer, el Autor y su Obra” i “Temas Universitarios”. Diputat i vicepresident del Parlament de Catalunya. Va participar en la redacció i defensa de l’Estatut.
Ricard Coma
Enginyer tècnic en Informàtica. Ha cursat el postgrau en Formació de Formadors i el postgrau de disseny de materials didàctics multimèdia per entorns virtuals d’aprenentatge a la UOC. Des del 1989 ha estat vinculat a l’Escola Pia exercint diversos càrrecs de responsabilitat en diferents centres. Actualment és el director de l’Escola Pia de Nostra Senyora de Barcelona. És membre i representant de diverses entitats del món associatiu, fundacional i del sector educatiu.
Marta Esteve
Llicenciada en Dret i Treball Social. S’ha format en lideratge i innovació social. Des de fa gairebé vint anys treballa al costat de les persones dirigint equips i projectes socials a Càritas, la Fundació La Caixa o la Fundació IReS. Actualment és la directora de la Fundació Carulla, on treballa per situar la cultura i l’educació com a eixos de transformació social.
Maria Targa
Economista. És la gerent de la Fundació IPHES. Ha exercit càrrecs de responsabilitat directiva en entitats públiques i privades com ACCIÓ, el Patronat Català Pro Europa i el Patronat de Turisme de Salou. També ha realitzat projectes en els àmbits del turisme, el màrqueting digital, la comunicació i el finançament europeu.
Empar Vaqué
Llicenciada en Geografia per la UAB. Empresària del sector turístic. Actualment jubilada. Patrona de la Fundació SER.GI. Ha desenvolupat tasques de formació i assessorament en projectes de desenvolupament rural i turisme rural. Pionera en la implantació de productes de cicloturisme a Catalunya, especialment a les comarques gironines.
Fundació Betània-Patmos

Equip professional

Sara Pérez
Llicenciada en Dret per la UB. Té una trajectòria professional de més de 20 anys en el món associatiu. Va iniciar la seva carrera professional en l’àmbit empresarial, concretament en la promoció internacional. Més tard, ha tingut diferents càrrecs directius en el sector tèxtil i en l’economia social.
Montse Oliveras
Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials. Forma part de l’equip de la CCF des del 1998. Actualment és la responsable de l’àmbit econòmicofinancer i de la gestió administrativa.
Montse Pedra
Grau Superior d’Administració i Finances. Forma part de la CCF des de l’any 2010 i gestiona la secretaria, l’atenció a les fundacions associades i les xarxes socials.
Silvina Vázquez
Doctora en Filosofia Política per la UB. És analista responsable de l’Observatori de Fundacions. És professora consultora a la UOC i a l’Institut de Ciències Polítiques i Socials de la UAB.
Miquel Àngel Sirera
Llicenciat en Empresarials per ESADE, on també ha exercit com a professor en l’àrea de financers. Va ser el director financer i gerent de l’empresa familiar, dedicada al metall. Actualment col·labora com a promotor en la recerca de nous socis per a la CCF.
Sílvia Àlvarez
Des del 1993 treballa com a freelance assessorant empreses i institucions en l’àrea del màrqueting tant des delvessant estratègic (producte, imatge, comunicació i retail) com de projectes. Algunes de les empreses i administracions amb les quals ha treballat són Famosa, Frit Ravich, AEGP, la Generalitat de Catalunya, Sun Roller i Roche, entre d’altres. Col·labora amb la Coordinadora Catalana de Fundacions en l’àrea de Màrqueting i Esdeveniments.