Si utilitza Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=es
Si utilitza Internet Explorer: http://support.microsoft.com/kb/196955
Si utilitza Safari: http://support.apple.com/kb/ht1677?viewlocale=es_es
Aquestes fonts es faciliten a títol informatiu, sense cap compromís sobre la seva actualització per part de COORDINADORA CATALANA DE FUNDACIONS i no són les úniques vies per obtenir la informació sobre el seu navegador. Per obtenir sempre informació actualitzada, dirigeixi’s a la pàgina Web oficial del navegador.

(pot consultar http://www.google.com/policies/technologies/types/)

La versió en català d’aquest document és l’única vàlida amb efectes legals. Qualsevol altra versió és una mera traducció sense més efectes que els de facilitar la seva comprensió.