Adjunt/a de Direcció

La Fundació Tennis Barcelona va néixer l’any 2019 amb la missió d’afavorir el benestar i la millora de la salut física i emocional d’infants i adolescents en risc d’exclusió social a barris desfavorits de la ciutat de Barcelona. Amb la seva Escola de Tennis Solidari, la Fundació pretén transmetre els valors i la pràctica de l’esport de raqueta i hàbits de vida saludables entre altres. L’activitat que es realitza s’articula a través de dos programes principals: Tenis amb Valors y Play All, aquest últim amb col·laboració amb la Fundació Rafa Nadal.

Amb l’objectiu de donar suport directe a la direcció de la Fundació en la coordinació d’esdeveniments, la gestió de l’operativa diària i la comunicació institucional es busca incorporar:

Adjunt/a de Direcció

Funcions:

  • Tràmits i gestió documental dels participants a l’Escola de Tennis i suport a la logística dels centres TAV.
  • Gestió del merchandising: control d’estoc, inventaris i distribució.
  • Manteniment i actualització de BBDD, arxiu.
  • Execució del pla de comunicació: gestió de continguts de la web i la coordinació de les notícies del newstetters i revista (amb el suport de la responsable de xxss).
  • Redacció i enviament de comunicacions oficials: newsletters, notes de premsa, convocatòries i seguiment mediàtic.
  • Coordinació d’esdeveniments corporatius i solidaris, com el Concert Solidari, Nadal Familiar i el Barcelona Open Banc Sabadell-Trofeu Conde de Godó.
  • Coordinació de voluntariat, especialment durant el Godó
  • Logística d’esdeveniments: registre d’assistents, suport a la producció i muntatge.
  • Gestió de captació i fidelització de donants.
  • Suport en la Planificació editorial.

Requeriments:

  • Grau o llicenciatura en Periodisme, Comunicació, Màrqueting, Relacions Públiques o ADE.
  • Domini oral i escrit del català i castellà (nivell C2). Valorable, el que disposi de bon nivell d’anglès.
  • Coneixements avançats del paquet Microsoft Valorable coneixements de WordPress, Canva i Photoshop.
  • Es valorarà el coneixement del sector no lucratiu, i l’experiència en fundraising.

Busquem una persona organitzada, amb iniciativa i bona capacitat de gestió i resolució, amb habilitat i desenvoltura social, polivalent i motivada per treballar en àmbit social.

Interessats/des enviar CV a Àngels Barnadas-HRBP al mail: barnadas.angels@gmail.com

Gràcies.