Plaça administrativa per a donar suport a la direcció de la fundació
La Fundació La Casa de l’Aire Roger Torné obre termini per a la presentació de currículums amb l’objectiu de cobrir 1 plaça administrativa per a donar suport a la direcció de la fundació en temes laborals, de RRHH, comercials, etc…
FUNCIONS:
- Tasques administratives relatives al departament laboral: contractació de personal, calendaris, registre horari, agenda reunions, etc…
- Gestió i seguiment de contractes i convenis.
- Gestió i seguiment de donatius (espècie i monetaris). Certificats de donació. Visites.
- Participar i redactar les actes de reunions varies anuals (Patronat, consell assessor, ..)
- Responsable de Riscos Laborals.
- Responsable LOPIVI.
REQUISITS:
- Experiència contrastada en les funcions encomanades.
- Certificat d’Antecedents de delictes sexuals negatiu.
- Català i castellà.
- Carnet de conduir i vehicle propi.
COMPETÈNCIES:
- Capacitat d’organització i gestió del temps.
- Capacitat de treball en equip i autonomia personal.
- Capacitat de flexibilitat i adaptabilitat.
- Capacitat de relacions socials i comunicació.
VALORABLE:
- Estudis mitjos o superiors (ADE, Dret, Relacions laborals i RRHH, )
- Coneixement del tercer sector.
- Experiència administrativa en temes laborals, RRHH, contractació, donacions, Prevenció de riscos, LOPIVI, etc…
CONDICIONS LABORALS:
- Contracte fixe.
- Mitja jornada de 9h a 13h ampliable a jornada completa segons necessitats.
- Lloc de treball habitual: Barcelona (oficina) i Baix Montseny (Casa de Colònies)
- Salari: Segons conveni de Lleure Educatiu.