Plaça administrativa per a donar suport a la direcció de la fundació

La Fundació La Casa de l’Aire Roger Torné obre termini per a la presentació de currículums amb l’objectiu de cobrir 1 plaça administrativa per a donar suport a la direcció de la fundació en temes laborals, de RRHH, comercials, etc…

FUNCIONS: 

  • Tasques administratives relatives al departament laboral: contractació de personal, calendaris, registre horari, agenda reunions, etc…
  • Gestió i seguiment de contractes i convenis.
  • Gestió i seguiment de donatius (espècie i monetaris). Certificats de donació. Visites.
  • Participar i redactar les actes de reunions varies anuals (Patronat, consell assessor, ..)
  • Responsable de Riscos Laborals.
  • Responsable LOPIVI.

REQUISITS: 

  • Experiència contrastada en les funcions encomanades.
  • Certificat d’Antecedents de delictes sexuals negatiu.
  • Català i castellà.
  • Carnet de conduir i vehicle propi.

COMPETÈNCIES:

  •  Capacitat d’organització i gestió del temps.
  • Capacitat de treball en equip i autonomia personal.
  • Capacitat de flexibilitat i adaptabilitat.
  • Capacitat de relacions socials i comunicació.

VALORABLE:

  •  Estudis mitjos o superiors (ADE, Dret, Relacions laborals i RRHH, )
  • Coneixement del tercer sector.
  • Experiència administrativa en temes laborals, RRHH, contractació, donacions, Prevenció de riscos, LOPIVI, etc…

CONDICIONS LABORALS:

  •  Contracte fixe.
  • Mitja jornada de 9h a 13h ampliable a jornada completa segons necessitats.
  • Lloc de treball habitual: Barcelona (oficina) i Baix Montseny (Casa de Colònies)
  • Salari: Segons conveni de Lleure Educatiu.

Els currículums i les cartes de motivació les heu de fer arribar a: icosta@lacasadelaire.org