Coordinador/a de Persones

Tens una mirada estratègica sobre la gestió de persones i un fort compromís amb la cultura organitzativa i el desenvolupament del talent? Has liderat equips i projectes en entorns col·laboratius i transversals? Si a més t’interessen els valors i la missió del tercer sector, aquesta oportunitat és per a tu.

Aquesta figura serà clau per liderar les polítiques de gestió de persones de la fundació amb una combinació de visió estratègica i aplicació operativa, treballant estretament amb diferents equips i àrees. El seu objectiu principal serà fomentar una cultura organitzativa inclusiva, cooperativa i plenament alineada amb els valors i la missió social del projecte.

Funcions principals:

  • Dissenyar i implementar estratègies i polítiques de gestió de persones de forma transversal.
  • Acompanyar els equips en processos de selecció, desenvolupament i avaluació del talent.
  • Coordinar-se amb el Patronat i altres àrees transversals.
  • Supervisar i donar suport a un equip directe de dues persones.
  • Desenvolupar i posar en marxa projectes vinculats al benestar, cultura organitzativa, formació i desenvolupament.
  • Impulsar processos de millora contínua en la gestió del talent i el lideratge compartit.
  • Vetllar perquè les pràctiques de gestió de persones s’alineïn amb els marcs legals i ètics.
  • Facilitar la comunicació entre àrees i fomentar el treball col·laboratiu en tota l’estructura.

Què t’oferim?

  • Projecte estable (contracte indefinit).
  • Jornada completa de 40 hores setmanals, de dilluns a divendres, amb horari flexible.
  • Model híbrid de treball.
  • Incorporació a un projecte sòlid, amb vocació transformadora i impacte social real.
  • Paquet retributiu segons la vàlua del perfil.
  • Ubicació: Barcelona.

Perfil que busquem:

  • Formació en Psicologia, Relacions Laborals, Dret, Sociologia, ADE o àrees afins.
  • Experiència mínima de 8 anys en el àrea de RRHH, àmbits de gestió de persones o desenvolupament organitzatiu.
  • Haver treballat en organitzacions del tercer sector o en entorns complexos i transversals.
  • Domini d’ofimàtica avançada (Microsoft Office).
  • Nivell alt de català i castellà (nadiu). Nivell d’anglès C1.
  • Carnet de conduir i vehicle propi.
  • Residència a Barcelona o rodalies.
  • Visió estratègica amb orientació a resultats i a les persones.
  • Excel·lents habilitats de comunicació, negociació i influència.
  • Capacitat de lideratge horitzontal i treball col·laboratiu.
  • Sensibilitat social, ètica professional i coherència amb els valors del tercer sector.
  • Iniciativa, autonomia i capacitat per liderar canvis organitzatius.

 

Enviar CV a people@fundacionsferrer.org