Jornada ‘La importància de mesurar l’impacte social de les fundacions’

09 de febrer de 2023

L’avaluació de l’impacte social s’està convertint en una pràctica cada cop més estesa i són moltes les organitzacions que apliquen metodologies que els ajuden a mesurar els efectes positius que produeix la seva activitat en la societat.

En aquest context, el proper 9 de febrer, al Palau Macaya, la Comissió de l’Àmbit Social de la CCF organitza una jornada amb la qual donarem a conèixer les claus de la mesura de l’impacte aplicada a les fundacions i algunes de les metodologies existents.

Comptarem amb persones expertes en aquest camp, així com amb fundacions que ja implementen alguna metodologia per avaluar com influeix la seva acció en els seus públics i, en definitiva, com beneficia la societat. La jornada serà també un espai per fer xarxa i facilitar la col·laboració entre el públic assistent.

A continuació pots consultar el programa de la jornada i reservar la teva plaça. T’hi esperem!

9:30 h. Arribada assistents / Cafè de benvinguda

10:00 h. Benvinguda

10:05 h. Ponència marc: ‘Què és i què no és impacte per a les fundacions més enllà de la rendició de comptes’

• Lisa Hehenberger – Professora i Directora d’ESADE Center for Social Impact

10:45 h. Taula rodona: ‘Com ho està fent el sector? Experiències, reptes i oportunitats en la mesura de l’impacte social’

• Introducció: Patricia Pólvora – Cofundadora i consultora SROI
  • ‘Quin és el nostre impacte en l’economia i el benestar social?’: Paola Jubert – Directora de la Fundació Jubert Figueras
  • ‘Les fundacions hem de retre comptes del sentit de la nostra existència’. Sergio Rodríguez – Director de la Fundació Foment de l’Habitatge Social.
  • Taula rodona i debat. Modera: Patricia Pólvora

11:50 h. Cloenda institucional

• Sra. Eugènia Bieto, Presidenta de la Coordinadora Catalana de Fundacions
  • Sr. Lluís Torrens, secretari d’Afers Socials i Famílies del Departament de Drets Socials, Generalitat de Catalunya

12:05 h. Aperitiu-networking

12:30 h. Fi de l’acte

QUAN?

• Dia: dijous 09 de febrer de 2023
  • Horari: de 9:30 h a 12:30 h
  • Lloc: Palau Macaya (Pg. de Sant Joan, 108, Barcelona. *Com arribar-hi).

INSCRIU-T’HI!

09 de febrer de 2023
09.30 - 12.30 h
Lloc: Palau Macaya (Pg. de Sant Joan, 108, Barcelona).
Tipus: Jornada de l'Àmbit Social

Inscriu-te