16è Cafè de la Recerca – Desconfinem i retornem, d’acord, però com?

26 de maig de 2020
El passat dimarts, 26 de maig, vam celebrar una nova edició del cafè en format webinar. Vam parlar sobre els dubtes i els reptes organitzatius i tècnics de la tornada als centres d’investigació. Compartir experiències per fer un aprenentatge comú.

S’estan fent torns de personal? Com adoptar mesures organitzatives sense crear greuges? Es pot desconfinar de forma idèntica a científics, administració i altres grups professionals? El patronat veu el teletreball com una bona praxi a mantenir? Com afecta si les persones que col·laboren amb nosaltres viuen en àrees sanitàries diferents i, per tant, es troben en fases diferents?

Les ponències van anar a càrrec de:
Gloria Palomar

• Gloria Palomar
    Gerent Fundació Institut d’Investigació i Innovació Parc Taulí
  • Maria Targa
    Gerent Fundació Institut Català de Paleoecologia Humana i Evolució Social (IPHES)
  • Modera: Antoni García Prat. Fundació Internacional Josep Carreras i Comissió de Fundacions de Tecnologia i Recerca de la CCF

Consell Relacions Laboral-Pla desconfinament

Grabació del webinar