17è Cafè de la Recerca – El paper de la recerca en els debats estratègics de país

15 de setembre de 2020

El passat 15 de setembre la Comissió de Recerca de la CCF va organitzar, de manera virtual,  el 17è Cafè de la Recerca sota el títol: “El paper de la recerca en els debats estratègics de país”

En un moment de reflexió sobre quin model de país volem construir, enmig de la pandèmia de la COVID-19 i d’una situació d’una gran complexitat, les entitats associades a la Coordinadora defensen amb fermesa que la recerca i la tecnologia són dos elements imprescindibles per la construcció de la societat del futur.

Cal organitzar i regular, establir prioritats i prendre mesures no contradictòries i que esperonin sinergies. Per aquest motiu el debat d’aquest cafè s’ha centrat en una sèrie d’iniciatives governamentals i legislatives del marc de referència ja existents.

L’objectiu ha estat esbrinar si hi ha un diàleg entre les iniciatives i els documents de treball que es van posar a disposició de les persones assistents, entre els equips d’experts/es que hi intervenen, conèixer quines peculiaritats, diferències i similituds tenen i si els objectius pels quals treballen van en la mateixa direcció estratègica.

Ponents del Cafè:

Pere-A. Fàbregas. President de la Coordinadora Catalana de Fundacions

Joan Gómez Pallarès, Director General de Recerca

Genís Roca, Coordinador del Grup de treball Catalunya 2022

Alicia Granados, Head Global Health Technology Strategy de Sanofi

Diana Navarro, Cap de recerca i innovació de la Fundació Privada Asil de Granollers i Comissió de les Fundacions de Tecnologia i Recerca la CCF.

Documents d’interès:

Vídeo de la sessió