Cafè de la Recerca – La captació de fons com a eina estratègica per finançar les organitzacions

25 de febrer de 2020

Els “Cafès de la Recerca” de la Comissió de Tecnologia i Recerca de la Coordinadora Catalana de Fundacions s’han consolidat com un espai de coneixement de la ciència i la recerca a Catalunya, així com de networking i d’intercanvi d’experiències sobre la feina que duen a terme les fundacions d’aquest àmbit.

El pròxim dimarts, 25 de febrer, realitzarem una trobada amb el Sr. Ricard Valls, CEO de l’empresa Zohar, consultoria en Captacions de Fons i Patrocini. Ens parlarà sobre les tendències de captació de fons pel 2020.

En aquesta sessió també coneixerem dos casos d’èxit molt diferents en la captació de fons de dues fundacions membres de la Coordinadora: Vall d’Hebron Institut de Recerca (VHIR) i l’Institut de Recerca Biomèdica de Barcelona (IRB Barcelona).

A qui s’adreça:
A les direccions generals i gerències de les fundacions de recerca.

Programa de la sessió:

09.00 h            Recepció i acreditacions

09.30 h             Benvinguda i presentació
                          Pere-A. Fàbregas, president Coordinadora Catalana de Fundacions

09.45 h             Les 8 tendències de captació de fons per al 2020
                          Ricard Valls, CEO de Zohar Consultoria&Marketing Social

10.00 h             10 anys de captació de fons al Campus Vall d’Hebron
                          Alejandra Manau, Cap de la Unitat de Mecenatge Vall d’Hebrón Barcelona Hospital Campus

10.20 h             Campanya #Repte Metàstasi
                          Sílvia Benaiges, cap de Fundraising, Marketing i Comunicació de l’IRB Barcelona

10.40 h            Debat – torn obert de paraules

11.00 h             Cafè networking

11.30 h             Fi de l’acte

Lloc: Parc Científic de Barcelona. Clúster II Torres R+D+I. Sala Dolors Aleu. Carrer Baldiri i Reixach, 4-8. Barcelona

Per participar podeu confirmar la vostra assistència omplint el formulari online o bé trucant al 93.488.1480.
Places limitades!

Us hi esperem!