IV Jornada de Fundacions de Tecnologia i Recerca

19 de novembre de 2019

“Innovació i transferència: Com arriba la ciència al mercat”

Sessió inaugural:  Glòria Palomar. Comissió de fundacions de tecnologia i recerca de la CCF i    Joan Gómez, Director General de Recerca de la Generalitat de Catalunya.

Conferència marc: “Ciència optimista. Ens espera un futur brillant!” a càrrec de Josep M. Mainat, Músic, productor, cantant i divulgador científic.

Exposició: De la idea al mercat: la innovació en grups de recerca”  Jaume Castellà, Gerent del CD6 UPC

Exposició: “La protecció del coneixement. De què serveixen els drets d’IP?” Prof. Pascual Segura, director del Centre de Patents de la UB

Taula rodona d’experiències d’èxit: “Què hem après?”

1. Josep M. Font, Co-Fundador i Director Científic: ABLE Human Motion
  2. Mònica Nadal, directora de recerca Fundació Bofill: Promovent noves polítiques públiques d’educació: de la reforma horària a les evidències científiques.
  3. Xavier Gallego, Cap d’Innovació i Desenvolupament de Negoci. I3PT: Taby Diagnostics
  4. Carlos Arias, conseller delegat: iMiCROQ
  5. Javier Jiménez, Fundador & CEO: New Born Solutions

Àlbum de fotos