1a. Sessió Àgora educativa a La Pedrera: “L’educació serà digital o analògica? Fugir de les tendències”

El passat 26 d’octubre a les 18h es va celebrar la 1a. sessió de l’Àgora educativa al’emblemàtic edifici de La Pedrera.
Vam comptar amb la participació de l’Albert Sangrà, l’Enric Roca i la Núria Salán que vam debatre sobre la digitalització, un dels temes clau que afecten i preocupen al món de l’educació.
Tot i que les tecnologies s’han anat integrant gradualment a les aules des de fa anys, l’inici de la pandèmia i l’arribada del confinament ha accelerat el procés de digitalització de les escoles, garantint la continuïtat del curs escolar, però posant de manifest les dificultats que té seguir un ensenyament telemàtic.
Aquest primer debat de l’Àgora educativa a La Pedrera ens va oferir l’oportunitat d’intercanviar experiències sobre l’educació presencial i l’educació digital i parlar sobre tot allò que moltes persones es pregunten: cal apostar definitivament per la transformació digital a l’educació o tornar al model presencial i analògic?, quin valor aporten?, què farem amb tot allò après?.
Sobretot vam parlar d’educació.
Aquesta primera sessió va comptar amb la participació de 53 persones.
Informació
Tipus: Àgora La Pedrera