FUNDACIÓ CARE-ALL FOUNDATION

Gerència:
Allegra Nasi
Història:
La Fundació Care-All es va fundar el 2018 i vam ajudar amb una ajuda econòmica a una família de Katmandú per enviar els seus cinc fills a l’escola, un orfenat de Kenya, un zambià de 18 anys a comprar el seu primer ordinador, un jove kenyan a crear el seu propi negoci , entre altres accions de finançament, principalment a l’Àfrica. A mesura que madurem com a organització sense ànim de lucre, aprofundim en la nostra comprensió sobre l'impacte social de les accions de Care-All i sobre com podem dirigir projectes que som el que anomenem socialment sostenibles. I, per sostenibilitat social, ens referim a iniciatives que atrauen persones de contextos desfavorits per ajudar-les a assolir tot el seu potencial a la vida. Hem optat per centrar les nostres accions en els joves (de 15 a 24 anys) perquè tenen la creativitat, la resistència i el potencial que uneixen tots junts augmenten la seva capacitat per fer que el canvi passi no només per a ells, sinó també per a les seves comunitats. . Aquesta transformació és el primer pas cap a una societat cohesionada. Així, a través de l’educació i la formació, pretenem ajudar els joves a concebre i assolir un futur millor per a ells i les seves famílies. El nostre darrer projecte es diu Let The Kids Fly (LTKF), que utilitza l’esport per promoure la inclusió social. Let The Kids Fly és una beca de vol per a joves que es converteixin en instructors de túnels del vent, una carrera positiva i sostenible en el nostre esport. En ajudar els joves a creure en ells mateixos, es converteixen en ells mateixos una poderosa eina de canvi. Per a la fase inicial de la primera edició, la de selecció de participants, executem el projecte en col·laboració amb tres centres per a joves en risc d’exclusió socioeconòmica de les províncies de Girona i Barcelona, ​​a Espanya. Compartim la comprensió que la inclusió social és el procés "de millorar els termes en què les persones i els grups participen a la societat, millorant la capacitat, l'oportunitat i la dignitat dels desafavorits en funció de la seva identitat", tal com defineix el Banc Mundial. En la present edició de Let The Kids Fly, vam comptar amb 14 participants, 12 masculins i dos femenins. La seva edat va variar entre els 18 i els 23 anys i provenen de cinc països diferents. Podeu obtenir més informació sobre el procés de selecció, com fer una donació i tota la beca en general al nostre lloc web.
Fundadors:
Allegra Nasi, Will Penny
Objectius:
Contribuir al benefici general de la societat ia la millora de les condicions de vida de les persones més necessitades de la planeta (col·lectius marginats, persones amb diversitat funcional, víctimes d'accidents i les persones en condicions de pobresa que pateixen desigualtat, exclusió social o maltractament) , a través de la seva educació i formació, per tal de contribuir a millorar la seva situació i afavorir la seva integració social; així com l'ajuda humanitària dirigida a aquests col·lectius.
Patronat:
Allegra Nasi (Presidenta), William Penny ( Secretari)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions
Any dades: