FUNDACIÓ CASA-ASIL PARROQUIAL DE LA IMMACULADA

Àmbit Social
1989-06-06
Rosa Prat
Rosa Prat Esquirol (Directora Tècnica)
Concepció Jofré Torrens. Fundada el 25/4/1949 gràcies al llegat rebut de la Sra. Concepció Jofré, per testament atorgat el 22 de març de 1932. El 13 de maig de 1978 va obrir residència per a persones grans vàlides en un pis del carrer La Pau de Mollet del Vallès, amb capacitat per a 21 places. El 13 de maig de 2001 es va inaugurar nova residència al carrer Sant Jordi, 2 de Mollet, en substitució de l’anterior, amb capacitat de 38 places de residència assistida i 32 places de centre de dia. 13.- Objectius de la fundació.
Concepció Jofré Torrens.
Prestar un servei d'acolliment i assistència integral de qualitat a la gent gran, en règim substitutori de la llar, adequat i adaptat a les necessitats de cadascun dels usuaris, inspirat en els valors cristians de respecte a la dignitat humana, hospitalitat, tolerància i caritat. Mitjançant una atenció individualitzada i personal, donar una resposta específica i adient a les seves necessitats socials, de salut i d'atenció a les activitats de la vida diària, de manera que en ells es fomenti al màxim la seva autonomia i integració en el servei, mantenint alhora la seva vinculació al medi familiar i comunitari.
Sr. Jordi Bertran Curso (Interventor), Mn. David Abadias Aurin (President), Sra. Ana Isabel Vilà Saiz (Secretària), Sra. Roser Vila Serra (Tresorer), Sra. Montserrat Alsina Cuscó (Vicepresident), Sr. Francisco Javier Prat Viñeta (Vocal), Sr. Joan Arnulf Santos Cabal (Vocal)