FUNDACIÓ CASA D’EMPARA

Gerència:
Carlos Bardera Forné
Història:
Fundada l'any 1875 per Na Magdalena Miró amb la finalitat d'acollir avis i orfes desvalguts. Més informació a: http://www.casaempara.cat/page/historia
Fundadors:
Magdalena Miró i Alegret.
Envers la gent gran: Prestar serveis d'acolliment i tenir-ne cura integral (física, psíquica, funcional, social, espiritual..) i integrada per mitjà d'una atenció centrada en la persona, de qualitat i orientada de forma preferent als més necessitats. Envers els infants i joves: Ensenyar i educar a infants i joves, els pares o tutors dels quals ho confiïn a la Fundació. Aquesta prestació es regirà segons els sistema educatiu del país i transmetent els valors d'aquesta institució i de l'humanisme cristià, donant suport preferent a les famílies en risc d'exclusió social. Més informació a: http://www.casaempara.cat/page/mvv
Sr. Josep Orriols Mas (President), Sr. Jordi Martí Carbonell (Secretari), Sr. Pau Albà Guibernau (Vocal), Sra. Marta Bonilla Ivern (Vocal), Sr. Juan Luís Larrazábal Arruabarrera (Vocal), Sr. Joaquím Puig Carrasco (Vocal)
Organismes als quals pertany:
FEATE
Pressupost anual: