FUNDACIÓ CASA UCRANIA

Gerència:
Romina Sarmiento
Fundadors:
Igor Adarich, Mark Adarich, Oleksander Shestak, Alexsandru Adaric,i Julija Rubcova, Mykyta Mazur, Mykhailo Litynskyi, Liliia Vovk, Yevhen Poberezhets, Ihor Zozulia, Olha Steshenko, Anton Kovalkov, Sr. Iurii Mykhailiuk, Tetiana Baranova, Denys Holovachyk-Kyperidi Holovachyk-Kyperidi
A la Fundació Casa Ucrania, la nostra missió és garantir que totes les persones, independentment de les seves circumstàncies, tinguin accés a una vida digna i als drets bàsics. Centrem els nostres esforços en les persones desplaçades, els migrants, els refugiats de nacionalitat ucraïnesa, així com en els ciutadans ucraïnesos que s'enfronten a situacions d'emergència dins de la pròpia Ucraïna. L'ajuda humanitària és un component crucial de la nostra feina, ja que aborda directament les necessitats immediates dels afectats per les crisis a Ucraïna, La Fundació Casa Ucrania participa activament en el subministrament d'ajuda humanitària essencial, que inclou aliments, medicaments i altres productes necessaris. Comprenem les necessitats urgents de la població i ens esforcem per alleujar el patiment i millorar el benestar de les persones i les comunitats afectades per conflictes i situacions d'emergència.
Igor Adarich (President), Oleksander Shestak (Secretari), Alexsandru Adarici (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions