FUNDACIÓ CATALANA D’ESCLEROSI LATERAL AMIOTRÒFICA MIQUEL VALLS

Esther Sellés
Fundadors:
Enric Maria Valls Colom
La Fundació neix el 2005 a Calella (Barcelona) com una fundació privada i sense ànim de lucre, impulsada per Enric M. Valls el pare va morir a causa de l'Esclerosi Lateral Amiotròfica. Abans d'adquirir definitivament el nom de Fundació Miquel Valls també va ser coneguda com a Fundació Catalana d' ELA (Elacat). Actualment és l'única entitat sense ànim de lucre a tot Catalunya que treballa per millorar la qualitat de vida de les persones afectades d'ELA i oferir suport a les seves famílies, i que lluita contra la malaltia promovent la recerca de la mateixa. El seu equip de professionals ofereix un ampli ventall de serveis perquè l'atenció mèdica i social que rep aquest col·lectiu sigui la millor possible. Sempre amb la confiança absoluta que l' ELA és vencible.
Josep Guardiola i Sala (Membre d'Honor), Josep Maria Terricabras (Membre d'Honor), Simon Schwartz (Membre d'Honor), Enric Maria Valls i Colom (President), Maria Antònia Massó i Balasch (Secretària), Maria Valls i Massó (Subsecretària), Marta Tarrés i Turón (Tresorera), Esther Sellés i Llauger (Vicepresidenta), Joaquim Botey i Duñach (Vocal), Joaquim Monfort i Badenes (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Interanational Alliance of ALS/MND associations, EUPALS, EURORDIS, ECOM, CCPC,