FUNDACIÓ CHAMPAGNAT

Direcció:
Llorenç Claramunt Goya
Història:
Des de la seva constitució el 1991, la Fundació s'ha dedicat a cercar mecanismes per finançar la tasca educativa de les escoles maristes perquè puguin enfrontar-se als reptes de l'educació. Un valor fonamental d'aquesta educació és la sensibilitat i el compromís amb la solidaritat, l'altre gran àmbit de promoció.
Fundadors:
Luis Gonzaga Serra Llansana, Jesús Moral Barrio, Emili Turú Rofes, Pablo Fornells Sala, Antoni Salat Noguera, José María Guilemani Casademón, Francisco Javier Lasala Pardo, Francesc Seuba Trullás i Eduard Berloso Ferrer.
Promoure la millora de la qualitat educativa, especialment mitjançant la formació permanent del personal dels centres maristes de Catalunya, com també la formació, la instrucció i l'educació en tots els seus aspectes.
Jaume Parés i Casellas (President), Mireia Ferran i Pérez (Secretària no patró), Francesc Xavier Giné i Armella (Tresorer), Lara Aragonés Ortiz (Vicepresidenta), Araceli Lázaro Aparicio (Vocal), Carlos Freire Venegas (Vocal), Florenci Bové Marcé (Vocal), Gabriel Villa-Real Tapias (Vocal), Jordi Grau Ramió (Vocal), Màxim Muñoz Duran (Vocal)
Pressupost anual:
Any pressupost: