FUNDACIÓ D’OSONA PER A LA RECERCA I L’EDUCACIÓ SANITÀRIES (FORES)

FUNDACIÓ D’OSONA PER A LA RECERCA I L’EDUCACIÓ SANITÀRIES (FORES)
Francesc Pla
Vic
Osona
Educació
1997-11-14
Comarcal
Fina Pla Arumí
Dra. Núria Roger Casals
Joaquim Comella i Benet (Consorci Hospitalari de Vic), Joaquim Estrada i Serdà (Hospital de la Santa Creu), Dr. Constantí Serra i Genís (Hospital General de Vic), Dr. Jordi Roca i Casas (Hospital de la Santa Creu), Dr. Joan Carles Rovira i Pascual (Hospital Sant Jaume de Manlleu), Antoni Galofré i Figueras (Clínica de Vic), Ricard Torrents i Bertrana (Universitat de Vic), Lluís Donoso i Hernández (Unió Comarcal de CCOO d'Osona), Pere Roquet i Jordà (Delegació Comarcal a Osona de la Cambra de Comerç), Montserrat Freixer i Puntí (Associació d'Osona contra el Càncer), Joaquim Vivas i Llorens (Caixa Manlleu), Ramon Montañà i Salvans (Advocat)
Promoure, impulsar, afavorir i divulgar treballs de recerca, docència, formació i prevenció en el camp de la sanitat. Endegar i consolidar línies de treball en l'epidemiologia de les malalties cardiovasculars, clínica del càncer i atenció geriàtrica
Jaume Portús Arimany, President del Consorci Hospitalari de Vic (President), Antoni Anglada i Arisa, Representant de la Direcció de l'Hospital General de Vic (Secretari), Joan López Carol, Membre integrant del patronat de l'Hospital de la Santa Creu de Vic (Vicepresident), Anna Maria Carbonell i Mas, Membre amb vinculació, dedicació o suport significat amb Institució Puis Porr (Vocal), Antoni Bayés i de Luna, Membre amb vinculació, dedicació o suport significat amb Consultori Bayés (Vocal), Doroteo Marco i Alcàrria, Representant dels treballadors per compte d'altri designat per UGT (Vocal), Francesc Xavier Clos Busquets, Representant del Col·legi Oficial de Metges de Barcelona a Osona (Vocal), Francesc Xavier Rovira Vilaró, Designat per Delegació de Vic de Cambra de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona (Vocal), Jaume Castellano Plujà, Representant de la Direcció de l'Hospital de Sant Jaume de Manlleu (Vocal), Joan Rovira i Vilaró, Representant treballadors per compte propi designat pel Consell Empresarial d'Osona (Vocal), Jordi Montaña Matosas, Membre provinent de la Universitat de Vic (Vocal), Lluís Riu i Berges, representant de l'ICS (Vocal), Maria Estíbaliz Pous de Blas, Representant dels treballadors per compte d'altri designat per CCOO (Vocal), Montserrat Freixer Puntí, Membre amb vinculació, dedicació o suport significat amb Osona contra el Càncer (Vocal)