FUNDACIÓ PRIVADA DR. JOAN PUJOL EL RUSC

Pere Domènech Tubau
Gerència:
Pere Domènech Tubau
Donar a conèixer els dons de les persones amb discapacitat intel·lectual que es revelen a través de relacions mútues transformadores. Fomentar un ambient comunitari inspirat en els valors essencials de la nostra història i que respongui a les necessitats canviants dels nostres membres. Ens comprometem a treballar junts, des de les diferents cultures, en favor d’una societat més humana.
Maria Montserrat Niño (Presidenta), Joan Prat (Vicepresident), Maria Dolors Lleal (Secretària), Josep Muñoz (Tresorer), Jaume Barcons (Vocal), Montserrat Gispert (Vocal), Mercè Jimenez (Vocal), Suspiros Parreño (Vocal), Ramón Solé (Vocal), Núria Pujol (Vocal)