FUNDACIÓ ESCLEROSI MÚLTIPLE

Direcció:
Rosa Masriera Raventós
Història:
Entitat fundada a l’any 1989 per cobrir la mancança que hi havia en el camp de l’Esclerosi Múltiple respecte a les necessitats dels afectats d’aquesta malaltia.
Fundadors:
Agustín Borrás Cortés, Rosamaria Estrani Llorens, José Manuel Martínez Lage, Alberto Sainz García Blanco, Manuel Torres izquierdo, Jorge Va
Creada el 1989 a Barcelona com a entitat privada sense afany de lucre, la missió de la Fundació Esclerosi Múltiple és aturar l’impacte de l’esclerosi múltiple i millorar el benestar físic, psíquic i social de les persones que conviuen amb la malaltia. La Fundació compta amb una xarxa de centres neurorehabilitadors i ofereix serveis de formació i inserció laboral per a persones amb discapacitat física mitjançant el Centre Especial de Treball (femcet), a més d’impulsar campanyes de sensibilització i captació de fons, com ara el ‘Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple’.
Maria José Abella Mestanza (Presidenta), Xavier Montalban (Vicepresident), Josep Maria Perelló (Administrador), Agustí Bou (Vocal), Antoni Albaladejo (Vocal), Joan Bigorra (Vocal), Teresa Campanera (Vocal), Manel Peiró (Vocal), Fco. J. Puig de la Bellacasa (Vocal), Josefa Querol (Vocal), M. Ángeles Tejada (Vocal), Xavier Pujol (Vocal)
Pressupost anual:
Any pressupost: