FUNDACIÓ AGBAR

Direcció:
Victoria E. Martínez-Fraile
Història:
Creada per la Sociedad General de Aguas de Barcelona el 1961 com a Centro de Estudios e Investigación del Agua. El 1998 es modifiquen els estatuts i el nom de l'entitat.
Fundadors:
Societat General d'Aigües de Barcelona SA (AGBAR).
Objectius:
Accions sobre sostenibilitat en els seus vectors de protecció del medi ambient, equitat social i creixement econòmic, i vetllar per la millora de la qualitat de vida del ésser humà. Enriquiment del patrimoni cultural de la comunitat. Foment d'una cultura de l'aigua responsable. Política de compromís social aspirant a involucrar-se constructivament en les activitats que participa . L'objectiu final és valorar i assegurar el valor social d'aquestes accions, velant per un ús responsable de l'aigua.
Patronat:
Angel Simó Grimaldos (President), José María de Paz Arias (secretari), Victòria E. Martínez Fraile (Directora i Patrona), Ignacio Escudero García (Patró Delegat), Josep Bagué Prats (vocal), Albert Martínez Lacambra (vocal), Arssenio Olmo Chaos (vocal), Ciril Rozman Jurado (vocal), Daniel Giralt-Miracle (vocal), Eduard Pallejà Sedo (vocal), Guillermo Pickering de la Fuente (vocal), Jaume Lanaspa Gatnau (vocal), Joan Puigdollers fargas (vocal), Josep Marquès Baró (vocal), Martí Boada Junca (vocal), Raimon Martínez Fraile (vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, Asociación Española de Abastecimiento de Agua y Saneamiento (AEAS), Agrupació de Serveis d'Aigua de Catalunya (ASAC), IME, Centre de Fundacions.
Any dades:
Pressupost anual: