FUNDACIÓ ALBA FUTUR

Civil
Comarcal
Eva Fabaregat Fontcuberta
Carles de Ahumada i Batlle, Jordi Solé Tàsies, Maria-Belén Jurschik Ribera, Xavier Petit Tomàs, Josefina Bernades García, Victor Bayarri Catalán, Joaquim Capdevila Capdevila, Núria Aldomà Estany, Pilar Sala Esteve i Maite Trepat Burgués.
La Fundació Alba Futur, creada al març de 2014, és l'eina de la qual disposa l'Associació Alba per impulsar els projectes de futur de l'entitat. L'Associació Alba és una entitat d'iniciativa social que té com a objectiu oferir una atenció integral a totes aquelles persones amb qualsevol tipus de discapacitat, col·lectius de joves i infants, gent gran així com altres col·lectius en risc d'exclusió, partint de les seves necessitats i els seus interessos i els de les seves famílies, amb la finalitat d'aconseguir el seu màxim desenvolupament humà i la seva màxima inclusió dins la societat. Per tant, l’Associació Alba s’encarrega d’oferir els suports que necessiten les persones i la Fundació Alba Futur està al servei de les necessitats de l’entitat i té la missió de donar solucions per garantir la qualitat de vida del present i futur de les persones amb discapacitat, les seves famílies, i col·lectius amb risc d'exclusió social. Pretén ser una fundació de referència de l'Urgell i la Segarra per garantir la protecció i respecte dels drets i deures de les persones amb discapacitat, vetllar per evitar situacions de desemparament, i oferir una gestió eficient i transparent dels recursos captats per desenvolupar projectes vitals per al futur de les persones. Els objectius de la Fundació són: - Millora de l'eficiència: organitzar i gestionar d’una manera més eficient els projectes de futur, els casos d’urgència i la gestió del patrimoni. - Noves vies de finançament i obtenció de recursos: disposar d’una eina de gestió independent, permet a l’Associació Alba accedir a recursos diferents i a noves vies de finançament econòmic o material. També ajuda a visualitzar el retorn dels recursos aportats per les empreses i particulars en projectes concrets. - Implicació de les famílies: volem que les famílies s'impliquin al màxim en els diferents àmbits de treball de la Fundació i que puguin engegar iniciatives, tant de recerca de finançament com de sensibilització.
Carles de Ahumada i Batllte (President), Joan Amézaga (Sots-president), Víctor Bayarri (Tresorer), Pilar Sala (Secretària), Núria Aldomà (Vocal), Albert Esteban (Vocal), Toni Santaeulària (Vocal), Fundació Casa Dalmases (Vocal), Josep Maria Escribà (Vocal), Maite Trepat (Vocal), Jordi Sole (Vocal)
Coordinadora Catalana de Fundacions, La Fundació Alba Futur neix d’una assemblea extraordinària de socis de l’Associació Alba, amb la missió de la captació de fons per a projectes del territori ,i per tant, els estatuts estan íntimament relacionats, fins al punt que la màxima representació del patronat està formada pels membres de Junta de l’Associació Alba
17.000€