FUNDACIÓ ALUMNI UAB

FUNDACIÓ ALUMNI UAB
Local P1, Plaça Cívica del Campus UAB, Cerdanyola del Vallès.
Cerdanyola del Vallès
Vallès Occidental
Àmbit Social • Educació
2016-04-01
Eva Miquel Valdés
Eva Miquel Valdés
Alumni UAB és la xarxa de persones titulades a la Universitat Autònoma de Barcelona. Una comunitat de més de 250.000 professionals en xarxa, dinàmica i interconnectada amb presència internacional a més de 100 països, basada en la promoció de la formació continuada, la capacitació professional i la creació d'espais de relació. El projecte Alumni UAB es va iniciar l'any 2008 amb l'objectiu de fomentar el desenvolupament d'una xarxa entre les persones titulades a la Universitat. A partir de l'experiència i el coneixement acumulat al llarg d'aquests primers anys, el 2016 es consolida el programa amb la creació de la Fundació Alumni UAB. La Fundació Alumni UAB té com a missió potenciar la vinculació dels Alumni UAB amb la Universitat, impulsant una proposta d'activitats i serveis professionals i formatius, per a crear una sòlida xarxa que reforci el prestigi acadèmic i el valor social de la comunitat UAB. Objectius 1. Crear vincle emocional i sentiment de pertinença amb la UAB. 2. Articular una potent cartera de serveis molt enfocada a la transició laboral. 3. Involucrar activament als exalumnes en projectes Alumni. 4. Impulsar i reforçar les xarxes existents en facultats, centres adscrits i altres entitats UAB. 5. Impulsar una estratègia de coneixement, relació i comunicació amb la comunitat UAB.
Javier Lafuente Sancho (President), Maite Carrassón López de Letona, Maria Espadalé Reballí, Isabel Galán Mañas, Virginia Luzón Fernández, Màrius Martínez Muñoz, Gabriel Masfurroll Lacambra, Tània Nadal Vicens, Mariona Serra Pagès, Maria Rosa Català Fernández (Secretària no patrona), Eva Miquel Valdés (Directora de la Fundació), José Luis Albertos Montoya (Director Econòmic-Financer i de Patrimoni de la FUAB)
Coordinadora Catalana de Fundacions, Conferencia Internacional de entidades alumni.
240.000€