FUNDACIÓ APIP-ACAM

Anna Fuertes
Gerència:
Montserrat Font
Sra. Montserrat Font Sanmiguel, Sr. Sebastià Codina Serracanta, Sra. Ana Patricia Urzola Moreu, Sr. Miguel Domènech Pastor, Sr. Marcial Pi Atienza, Sra. Ángela Rosell Simplicio, Sra. María Rosario Fernández Verjel, Sr. Juan Sevilla Rourera, Sra. Maria del Roser Llobet Alfonso, Sr. Josep Ricou Barceló
Reconèixer la injustícia i donar-la a conèixer, promoure soluccions i resoldre les situacions de necessitat humana mitjançant activitats assistencials, laborals, formatives, socials, econòmiques i en general totes aquelles que puguim millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat, i d'aquelles que es troben en situació de dependència, pobresa o exclusió social.
Sr. Josep Ricou Barceló (President), Sra. Àngela Rosell Simplicio (Vicepresidenta primera), Sr. Miguel Ángel Domènech (Vicepresident segon), patro Sra. Montserrat Font Sanmiguel (Vicepresidenta tercera), Sra. Ana Patricia Urzola Moreu (Secretària), Sr. Sebastià Codina Serracanta (Tresorer), Sr. Juan Sevilla Rourera (Vocal),
Coordinadora Catalana de Fundacions, DINCAT, ECOM, ECAS, FCVS, FEICAT
24.004.382,1