FUNDACIÓ AUTÒNOMA SOLIDÀRIA

Direcció:
Jordi Prat Fernández
Història:
Creada l'any 1999, la Fundació Autònoma Solidària (FAS) continua la tasca de l’Oficina d'Afers Socials de la Universitat Autònoma de Barcelona, promocionant i gestionant el Programa de Promoció de la Salut, el Programa per a la Integració dels Presos (PIP) i el Programa d’Integració dels Universitaris amb Necessitats Especials (PIUNE).
Fundadors:
Louis Lemkow i Zetterling, Leontina Vinaixa Corthai, Ramon Corbella i Bosch, Mercè izquierdo Aimerich, Blanca Moll Ferrer i Jordi Porta i Ribalta.
Objectius:
Contribuir a la promoció econòmica i social del Penedès. Alhora es vol promoure i donar suport a iniciatives que fomentin la innovació tecnològica, la recerca, el comerç exterior, la formació dels qui intervenen en el procés productiu i la millora de les
Patronat:
Carlos Eliseo Sánchez Lancis, vicerector de Relacions Institucionals i Cultura (President), Rosa M. Català, directora jurídica de la UAB (Secretària), Jordi Prat, director de la FAS (Vicesecretari), Daniel Furlan, representant del Consell Social (Vocal), Elvira Vila, representant de l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès (Vocal), Joan Botella, degà de la Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia (Vocal), Montserrat Balagueró, adjunta a la Gerència per a la FUAB (Vocal), Sònia Hernandez Tejada, secretària executiva del Consell Socia (Vocal), Xavier Such, professor de la Facultat de Veterinària (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, Comissió d’Internacionalització i Cooperació (CICUE) que pertany a la CRUE (Conferencia de Rectores de las Universidades Españolas). - Comissió de Cooperació Universitària al Desenvolupament de l’ACUP (Associació Catalana d’Universitats Públiques). - Comissió de Discapacitat de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès. - Comissió UNIDISCAT del Consell Interuniversitari de Catalunya. - Comitè 1er de desembre. - ECAS. - La Fede.cat. - Federació Catalana de Voluntariat Social. - Fundación Universia. - Taula de Participació Social. - Sinergia CRM. - Xarxa associativa i de voluntariat Xarxanet.org. - Xarxa de Serveis d’Atenció a Persones amb Discapacitat a la Universitat (SAPDU) de la Xarxa Universitària d’Assumptes Estudiantils (RUNAE).
Any dades:
Pressupost anual: