FUNDACIÓ AVISMÓN-CATALUNYA

Catalunya
Olga Pazo
Aurora Padilla Martín
Joan Torres i Picamal President, Anna Mª Prat i Pallarés Sots-Presidenta, Josep Mª López i Fumat- Secretari, Martí Garriga i Brunet -Sots-Secretari, Josep Caba i Gusi- Vocal, Jaume Farré i Rius -Vocal, Josep Miquel Guardiet i Gil- Vocal, Antoni Vallverdú i Avellí- Vocal, Carles Velasco i González- Vocal
Pal· liar la solitud de les persones grans i el risc d’exclusió social..Promoure el benestar, la integració social, la millora de la qualitat i la protecció dels drets fonamentals de la Gent Gran.Impulsar el voluntariat com agent transformador, en especial atenció a la participació social i comunitària protagonizada per les persones grans voluntàries.
Martí Garriga (President), Ignasi Comas-Representant de la Fundació Matías Gomà Serra (Vicepresident), Àngel Rubio (Secretari), Josep Caba (Vicesecretari), Magadalena Blasco (Vocal), Jaume Farré (Vocal), Josep M. Guardiet (Vocal), Josep M. López (Vocal), Isabel Méndez (Vocal), Joan Torres (Vocal), Antoni Vallverdú (Vocal), Carles Velasco (Vocal)
Coordinadora Catalana de Fundacions, Fed. Cat. Del Voluntariat Social