FUNDACIÓ BETÀNIA PATMOS

Direcció:
Jacint Bassó
Història:
1941. S'inaugura l'Escola Betània. 1959. S'inaugura l'Escola Patmos. 1961-1963. Les escoles col·laboren desinteressadament en la creació de l'escola Moncau-La Mola a Matadeperea i l'escola Montagut de Vilafranca del Penedès. 1975. Les dues escoles es fusionen amb el nom de Betània-Patmos. 1984. Es constitueix la Fundació Privada Betània-Patmos.
Fundadors:
Lluís Basté, Francesc Bosser, Raimon Bergós, Enric Puig, Xavier Subias, Josep F. Bertran, Montserrat Luandra, Montserrat Omedes.
Objectius:
La Fundació Privada Betània-Patmos té per objecte la promoció de l’educació i de l’ensenyament en tots els seus graus d’acord amb els principis d’una pedagogia d’escola activa, renovadora i arrelada a la realitat sociocultural de Catalunya. Llurs beneficiaris seran els infants, nens, joves i adults d’ambdós sexes que utilitzin els serveis de l’Escola en qualsevol de les seves modalitats d’instrucció, educació o extensió cultural i esportiva.
Patronat:
Albert Sánchez (Patró Honorífic), Albert Trias (Patró Honorífic), Enric Crous (Patró Honorífic), Joan Gallego (Patró Honorífic), José G. Rebón (Patró Honorífic), Josep Vila (Patró Honorífic), M. Teresa Viñas (Patró Honorífic), Montserrat Luandra (Patró Honorífic), Montserrat Omedes (Patró Honorífic), Robert Follia (Patró Honorífic), Rosa M. Oliu (Patró Honorífic), Rafael Coderch (Pattó Honorífc), Josep Bonet i Ferrer (President), Raimon Bergós i Civit (Secretari), Ramon Girbau Pedragosa (Vicepresident), Alejandro Escoda (Vocal), Beatríz Añoveros (Vocal), Fernando Cirera (Vocal), Jordi Puig (Vocal), Josep F. Beltran (Vocal), Luís Amor (Vocal), Luís Basé (Vocal), Mª Paz Corominas (Vocal), Pilar Tornos (Vocal), Susana Tintoré (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, Fundació Trams
Any dades: