FUNDACIÓ BIST – THE BARCELONA INSTITUTE OF SCIENCE AND TECHNOLOGY

Persona de contacte:
Montserrat Vendrell
Història:
Sis dels principals centres de recerca de Catalunya han fet un pas endavant en la seva col·laboració amb la creació de l'Institut de Barcelona de Ciència i Tecnologia (BIST).
Objectius:
La missió de BIST és promoure la investigació d'avantguarda en la ciència i la tecnologia en un entorn d'excel·lència científica multidisciplinària. Proporciona un enfocament integral per a la formació i desenvolupament dels científics, tallant a través de diferents disciplines i amb especial atenció al desenvolupament professional individual.
Patronat:
Prof. Rolf Tarrach (President) (President), Sr. Eduard Vallory, antic director de la Barcelona GSE (Secretari), Sr. Jaume Giró, director de la Fundació Bancària "La Caixa" (Vicepresident), H.Sr. Andreu Mas-Colell, conseller d'Economia i Coneixement de la Generalitat de Catalunya (Vocal) (Vocal), Prof. Ignacio Cirac, Max Planck Institute d'Òptica Quàntica (Vocal), Prof. Joan Josep Guinovart, director de l'IRB Barcelona (Vocal), Prof. Joan Massagué, Sloan Kettering Institute (Vocal), Prof. Lluís Torner, director de l'ICFO (Vocal), Prof. Luís Serrano, director del CRG (Vocal), Prof. Miquel Àngel Pericàs, director de l'ICIQ (Vocal), Prof. Miquel Salmeron, University of California-Berkeley (Vocal), Prof. Pablo Ordejón, director del ICN2 (Vocal), Prof. Ramon Miquel, director de l'IFAE (Vocal), Prof. Sergi Verdú, Princenton University (Vocal), Sr. David Nogareda, Fundació d'Empresaris Femcat (Vocal), Sr. Germán Ramon-Cortés, president de la Fundació Catalunya-La Pedrera (Vocal), Sr. Jordi Segarra, secretari de la Fundació Privada Cellex (Vocal), Sr. Miquel Molins, president de la Fundació Banc Sabadell (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions
Any dades: