FUNDACIÓ CASA SANT JOSEP DE TARRAGONA

Persona de contacte:
Roger Borrull
Història:
Primera entitat de Catalunya dedicada al treball de protecció i reforma de menors; fou fundada al 1912 i al 1920 col·laborà amb el Tribunal Tutelar de Menors de Tarragona que també fou el segon de l'Estat Espanyol. La institució ha passat per diferents etapes, condicionada per moments històrics i socials però ha anat mantenint la inquietud per oferir una millor atenció als infants i als adolescents.
Fundadors:
Arquebisbat de Tarragona, Govern Central de la Provincia i Ajuntament de Tarragona.
Objectius:
Acolliment, cura i educació d'infants i adolescents amb risc. També un servei d'acolliments familiars simples.
Patronat:
Joan Miquel Nadal i Malé (Vocal), Mn. Manuel Maria Fuentes Gasó (Vocal), Sr. Joan Maria Adserà Gebellí (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions
Any dades: