FUNDACIO CATALANA DE FUTBOL

Cristina Sampietro i Noguera
Gerència:
Cristina Sampietro i Noguera
Jesus Palau Vallverdú, Ramon Centaño Garcia, Joan Gaspart Solves, Francesc d'Asis Casajuana Rifà, Maria Teresa Andreu Grau, Ferran Bonet Bonet, Jaume Sabaté Mercadé, Jaume Roura Calls i Alberto Baza Valés
Entre els seus objectius, La Fundació Catalana de Futbol té entre les seves funcions: a) la de promoure activitats d'inclusió social mitjançant el futbol i altres accions no esportives, així com portar a terme diferentes iniciatives emmarcades en l'àmbit de l'acció social, amb el compromís d'ajudar a constituir un entorn millor. B) promoure el futbol dins els col·lectius de població afectats d'exclusió social, contribuir a una comunitat més cívica i tolerant mitjançant l'educació i els valors com la integració, la solidaritat, la tolerància, l'ètica, el civisme, la democràcia, l'esportitivat i el joc net.
Pere Guardiola i Tey (President), Joan Josep Isern i Aranda (Vicepresident), Albert Garrofé i Pujol (Secretari), Andrés López i Lomeña (Vocal), Joan Diart i Dotu- (Vocal), Josep Maldonado i Gili (Vocal), Juan Manuel Carreras i Giménez (Vocal), Manel Pousa i Engroñat- (Vocal), Margarita Farga i Bertrán (Vocal), Maria Teresa Andrei i Gracu (Vocal), Ramon Agenjo i Bosch (Vocal), Tomàs José i Papiol (Vocal), Josep Francesc Ferrer i Val (Patró Honorífic), Xavier Moreno i Delgado (Patró Honorífic)
Coordindadora Catalana de Fundacions, Col·laboració amb les federacions esportives: FCECS, FECPC, Acell, etc.