FUNDACIÓ XARXA D’ESPECTACLE INFANTIL I JUVENIL DE CATALUNYA

Persona de contacte:
Mònica Martínez
Fundadors:
Xavier Peguera Marba, Joan Giralt i Salvadó, Dolors Güell Parnau, Roser Figueras Fàbregas, Glòria Sabater Illa, Gabriel Ruíz Bailón, Rosa Sardà Margarit, Assumpció Beltran Solà, Jordi Planas Mas, Jaume Amigó i Duran, Carme Pelfort i Rubio, Assumpció Torró Soliva, Marc Fàbrega i Canals, Pere Miró i Fisa, Josep Macia Fogas, Enric Soler i Casas, Josep Tresserra Barba, Josep Pijuan i Roca, Josep Cot i Call, Rosa Subirà i Esteve, Domingo Vallès López, Marta Busqué Rosich, Aureliano Garcia i Ruiz, Maria Àngels Guardia i Vives, Ramon Tobau i Riba, Marta Albir Españo, Lluís Barbé Valentí, Maria Dolors Palau i Soler, Jaume Canal Coll, Rosa Reina Robert, Assumpta Planas Tuset i Josep Pagès Corbera
L’objectiu principal de la Fundació es acostar la cultura a la societat, i especialment al públic infantil i juvenil, a través de les arts escèniques. La Fundació, a través dels grups xarxa locals, repartits per tot el territori català, desenvolupa una programació estable en cada un dels municipis. Així com d’altres col·laboracions amb entitats del sector com fires, mostres, ... La Fundació entén el teatre i la cultura com una eina de transmissió de valors que contribueix a fer dels infants i joves persones més lliures, cultes, solidàries, participatives, crítiques i més felices.
Comissió Permanent: Lluís Hereu de PALAFRUGELL (President), Anna Palacios d’AMPOSTA (Vicepresidenta), Marta Gas de GAVÀ (Secretària), Andreu Domenech de MARTORELL (Vocal), Joan Lorenzo de SANT FELIU DE LLOBREGAT ( Vocal), Joan Vilà de MANRESA (Vocal), Vocals del patronat: ABRERA, ARGENTONA, BADALONA, BERGA, CALAFELL, CAPELLADES, CASTELLBISBAL, CASTELLDEFELS, CERDANYOLA DEL VALLÈS, CERVERA, CORBERA DE LLOBREGAT, EL PRAT DE LLOBREGAT, ESPARREGUERA, IGUALADA, LA BISBAL D'EMPORDÀ, LA POBLA DE CLARAMUNT, LLAGOSTERA, LLIÇÀ D'AMUNT, MALGRAT DE MAR, MATADEPERA, MATARÓ, MOLINS DE REI, MOLLERUSSA, MOLLET DEL VALLÈS, MONTMELÓ, OLESA DE MONTSERRAT, PALAU-SOLITÀ I PLEGAMANS, PALLEJÀ, RUBÍ, ST. ANDREU DE LLAVANERES, ST. FELIU DE GUÍXOLS, ST. FRUITÓS DE BAGES, ST. JOAN DE VILATORRADA, ST. LLORENÇ DE MORUNYS, ST. VICENÇ DE CASTELLET, STA. PERPÈTUA DE MOGODA, TÀRREGA, TERRASSA, TORELLÓ, TREMP, ULLDECONA, VIDRERES, VILAFRANCA DEL PENEDÈS, VILANOVA DEL CAMÍ, VILANOVA I LAGELTRÚ,
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, Tots els grups locals vetllen i treballen per cooperar amb les entitats, Ajuntaments i centres educatius del seu municipi, procurant inserí així en el desenvolupament i creixement personal, cultural i educatiu de la seva població infantil i juvenil. Tenim el recolzament i participació amb l’Ajuntament de Terrassa on tenim la nostre seu, les Diputacions de Barcelona, Lleida, Tarragona i Girona, així com la Generalitat de Catalunya. Actualment estem obrint noves relacions també amb les diferents organitzacions i entitats del sector.