Fer-se soci

Emplena el següent formulari i ens posarem en contacte amb tu per iniciar els tràmits.

També ens pots trucar al 93 488 14 80 o enviar-nos un e-mail a mpedra@ccfundacions.cat

Avantatges

Estar associat a la Coordinadora Catalana de Fundacions et permet gaudir de molts avantatges:

Servei d’alerta informativa sobre qualsevol tema que afecta o interessa a les fundacions a través del Coordinadora Informa

Resolució de consultes jurídiques, fiscals, comptables i documentació general sobre fundacions

Accés preferent i en condicions econòmiques més beneficioses als cursos de formació impartits per la Coordinadora

Informació sobre totes les activitats que oferim als nostres membres amb el butlletí mensual Coordinadora al dia

Participació en els esdeveniments per a socis: assemblees, jornades, actes de les comissions, etc.

Difusió de les activitats de la teva fundació a través de les xarxes socials #SomAltaveu

Tens molts motius per fer-te soci!

Per defensar i promoure les fundacions, l’única entitat jurídica no lucrativa dedicada a finalitats d’interès general com l’educació, el benestar, la salut, la cultura i els drets fonamentals de la ciutadania.

Per formar part d’un col·lectiu que comparteix interessos i necessitats.

Per beneficiar-se dels nostres serveis com la formació, la informació i el treball en xarxa.

Per l’orgull de pertinença a un sector que realitza accions importants i necessàries per a la societat #LesFundacionsHoFemPossible.

Qui pot ser soci?

Pot ser soci de la Coordinadora Catalana de Fundacions qualsevol fundació legalment constituïda que presenti la seva sol·licitud a la Junta Directiva.

Condicions per associar-se

• Emplenar la sol·licitud d’afiliació.
    • Subscriure el codi de Bon Govern i bones pràctiques de gestió de les fundacions catalanes.
    • Pagar la quota associativa anual que correspon segons el següent barem (quotes 2023)
    • Pressupost inferior a 300.000€
      Quota de 320€ anuals