FUNDACIÓ CLUB ESPORTIU LAIETÀ

2008-04-01
Javier Gimeno Comes
Oscar Sambola Perini
Neix al mes d'abril de 2008, en el si del Club Esportiu Laietà i desenvolupa la seva activitat en les seves instal·lacions esportives.
Miquel Sambola i Puebla, Domingo Goenaga Campmani, Ramón Salud Pla, Raül Martínez Montero, Jordi Adell Herrera, José Manuel Escolano Miguel, Antoni Canudas Sas, Antonio Muñoz Sanjuan, David Brell Salom, Francisco López Arias, Manuel Monroig Ramirez.
La seva principal finalitat és la promoció, difusió i foment d'activitats, particularment la promoció de la pràctica esportiva, i l'administració i finançament de centres d'estudi, i la creació d'equips de base de caràcter afeccionat i federat.
Domingo Goenaga Campmany (President), Miquel Sambola Puebla (President d'Honor), Amadeo Ferré Domingo (vocal), Antoni Canudas Sas (vocal), Antonio Muñoz Sanjuan (Vocal), Antonio Polo Ferrer (Vocal), Benito Gonzalez Dominguez (Vocal), Francisco López Arias (Vocal), Joan Carles Casas Portero (vocal), Jordi Adell Herrera (vocal), José Manuel Escolano Miguel (Vocal), Manuel Monroig Ramirez (Vocal), Raül Martínez Montero (Vocal), Rosa Maria Esteve Herrero (Vocal), Siro Arias Fernàndez (Vocal)
Coordinadora Catalana de Fundacions, Federacions Catalanes de l'Esport