FUNDACIÓ CULTURAL CAIXA DE TERRASSA

Direcció:
Adrià Fornés Alabern
Fundadors:
Lluís iribarren i Juniet, Enric Mata i Tarragó, Josep Bros i Montaña, Màrius Samarra i Aroza, Salvador Cardús i Ros, Joaquim Cardellach i Malgosa i Albert Novellon i Casabon.
Objectius:
Realització d'actes de promoció i difusió cultural (música, dansa, teatre, exposicions, etc.) i activitats docents en l'àmbit empresarial.
Patronat:
Alfredo Vega López, Eusebi Cima Mollet, Ignasi Cusidó Simón (President), Jaume Colom-Noguera Castellví, Jaume Ribera Segura, Josep Armengol Giralt, Josep Casajuana Pladellorens, Marià Galí Segués, Maria Vidal Sanahuja (Vicepresidenta), Miquel Font Roca, Nora Barata Martí
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, Federació Catalana de Voluntariat Social (FCVS); Asociación Española de Investigación para la Paz (AIPAZ); International Peace Bureau (IPB).
Any dades:
Pressupost anual: