FUNDACIÓ EDUARD SOLER – ESCOLA DE TREBALL DEL RIPOLLÈS

Direcció:
Ramon Vilardell Turón
Història:
Es tracta d’una fundació privada sense ànim de lucre. Es va constituir el 1996 per iniciativa d’Eduard Soler i Font. Es va crear l’Escola del Treball del Ripollès (ETR), el Centre Tecnològic Eduard Soler (CTES) i el Centre d’Iniciatives d’Emprenedors del Metall (CIEM) Posteriorment la FES estableix com a línia de renovació i objectiu estratègic ser el referent en l’àmbit de la mecatrònica, amb una oferta formativa de formació professional integrada i amb una oferta de serveis tecnològics innovadors i especialitzats.
Fundadors:
Sr. Eduar Soler Font
Objectius:
Promoure la creació d’una escola de formació i reciclatge professional que ofereixi ensenyament de tipus tecnològic a totes aquelles persones que ho desitgin. Suport tecnològic a les empreses de l'entorn, tant en serveis d'enginyeria com en prototipatge. Enfortiment del desenvolupament de la capacitat competitiva empresarial, en l'àmbit de la tecnologia i la innovació. Foment de l'emprenedoria tant en l'àmbit de l'ensenyament com en el de l'activitat empresarial. Creació Centre Tecnològic i Creació Centre d’Iniciatives d’Emprenedors del Metall. Enfortiment del desenvolupament de la capacitat competitiva empresarial, en l’àmbit de la tecnologia i la innovació.
Patronat:
Ramon Vilardell Turón (President), Jordi Brull Mir (Secretari General), Jordi Munell García (Vicepresident), Gaspart Coderch Boatella (vocal), Hilario Tomé Izaclaya (vocal), Joan Maria Roig Alté (vocal), Jordi Colomer Fordada (vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions
Any dades: