FUNDACIÓ ELISAVA ESCOLA UNIVERSITARIA

Àmbit Social
2003-07-21
Santiago Albert
Ramon Benedito (Director General) / Santiago Albert (Gerent)
Elisava és l'entitat pionera en els estudis de disseny a Espanya. L'Escola, fundada el 1961, forma part de la Institució Cultural del CIC. Des de 1995 Elisava és un centre docent adscrit a la Universitat Pompeu Fabra. Durant aquest temps, Elisava ha desenvolupat una línia de formació, d'investigació i de col·laboració amb empreses i centres docents nacionals i internacionals.
Creativitat, innovació, societat, cultura, tecnologia, medi ambient…tots aquests àmbits s'unifiquen en la comunitat Elisava. L'Escola incorpora i integra coneixements de diferents disciplines per transmetre una educació de responsabilitat davant el futur als estudiants de Graduat Superior en Disseny i als diplomats d'Arquitectura Tècnica, d'Enginyeria Tècnica en Disseny Industrial i dels diferents cursos de màsters i postgraus.
Enric Batlle (Patró), Joaquim Triadú (Patró), Jordi Cortada (Secretari)
9.133.000,00 €