FUNDACIÓ EMI-MANRESA

Direcció:
Alfred Casas Merino
Història:
La Fundació Emi-Manresa va iniciar la seva activitat l'any 1974 per iniciativa de l'Associació Catòlica de Dirigents de Manresa, la Jove Cambra de Manresa, la Cambra Oficial de Comerç i Indústria de Manresa i un grup de col·laboradors als que posteriorment s'afegí la Caixa de Manresa l'any 1977. La seu social de la Fundació està establerta a la ciutat de Manresa (Bages) i disposa d'oficines a Barcelona (Barcelonès), a més d'un Centre Residencial de Formació a la localitat d'Òdena (Anoia) i centres especialitzats en oficies a Igualada (Anoia), i Fraga (Osca).
Fundadors:
Cambra de Comerç de Manresa, Jove Cambra d'Empresistes de Manresa, Caixa de Manresa i grup de col·laboradors.
Objectius:
Acollir els ancians sense família o amb pocs recursos, fills o veïns de Martorell, a la Residència. A l'Hospital, oferir assistència mèdica i sanitària general, a tota la població de la seva zona d'influència.
Patronat:
Josep L´luís Rognoni i Planes (President), Joan espelt Viñas-Jove Cambra (secretari), Joan Sebastiá Rodó Rodà (Vicepresident), Carlota Riera Claret (Vocal), Jaume Barniol i Subirà (vocal), Joan Tomasa Garrosset (vocal), Llorenç Juanola Foixenc-Cambra de Comerç de Manresa (vocal), Sebastià Rossel Prou (vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions
Any dades: