FUNDACIÓ ESCOLTA JOSEP CAROL

Direcció:
Ricard Garcia Martínez
Fundadors:
Josep López i Puiol, Josefina Sala i Prat, Julio Núñez i Lanuza, Ferran Benach i Pascual, Ricard Alonso i Vicent, Josep Riera i Abad.
Objectius:
Fer arribar una proposta educativa per a infants i joves que es basa en la transmissió de valors a partir de la formació integral de l'individu. Donar suport a Escoltes Catalans, sobretot en el vessant formatiu dels seus educadors i educadores.
Patronat:
Víctor Muntés i Mulero (Presdient), David Pérez Martín (Secretari. No patró), Gerard Muñoz Martíne (Vicepresident), Elena González i Vidal (Vicepresidenta), Antoni Zavala Vidiell (Vocal), Caterina Casalmiglia i Costa (Vocal), Cristina Chamorro i Minaya (Vocal), Jordi Solé i Aleu (Vocal), Laia Tapias i Fontanals (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, Taula del Tercer Sector de Catalunya, La Confederació, Federació de Moviments de Renovació Pedagògica, Consell Nacional de Joventut i Xarxa de Custòdia del Territori.
Any dades:
Pressupost anual: