FUNDACIÓ ESCOLTA JOSEP CAROL

Direcció:
Aina Gutiérrez Garcia
Fundadors:
Josep López i Puiol, Josefina Sala i Prat, Julio Núñez i Lanuza, Ferran Benach i Pascual, Ricard Alonso i Vicent, Josep Riera i Abad.
Objectius:
Fer arribar una proposta educativa per a infants i joves que es basa en la transmissió de valors a partir de la formació integral de l'individu. Donar suport a Escoltes Catalans, sobretot en el vessant formatiu dels seus educadors i educadores.
Patronat:
Esther Rosàs i Cortada (Presidenta), Júlia Petit Terrades (Vicepresidenta), Pol Rojas (Vocal), Yabel Pérez (Secretari no patró), Víctor Muntés Mulero (Vocal), Caterina Casalmiglia i Costa (Vocal), Antoni Zabala i Vidiella (Vocal), Jordi Solé (Vocal), Marta Mir (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, Taula del Tercer Sector de Catalunya, La Confederació, Federació de Moviments de Renovació Pedagògica, Consell Nacional de Joventut i Xarxa de Custòdia del Territori.
Any dades:
Pressupost anual: