FUNDACIÓ ESPAÑA SALUD

Direcció:
Juan Manuel Soriano Llobera
Història:
Els orígens de la Fundació es troben en l'Associación España Salud, constituïda al desembre de 2011; i que fou reconeguda com a Fundació de caire benèfic al 2017. L´entitat sorgeix de la suma d´esforços de professionals del sector de les ciències de la salut, amb la missió de orientar i promoure recursos i activitats per contribuïr a una societat saludable, amb vocació territorial arreu d´Espanya.
Fundadors:
Dr. Lluís Asmarats (Clínica Sagrada Família), Dr. Josep Brugada (SJD, Clínic, ..). Dr. Rafael Barraquer (Centre Barraquer), Dr. Pere Barri (institut Dexeus), etc. si us plau consultar per a més detall sobre els membres fundadors: https://barcelonasalut.es/miembros-fundadores/
Objectius:
-Divulgació d´hàbits de vida saludables -Promoure el coneixement de la salut entre la ciutadania -Organització de jornades, sessions, impulsar publicacions i activitats d´investigació i coneixement de les Ciències de la Salut -Impulsar projectes de l´àmbit de la Salut Pública
Patronat:
Juan Manuel Soriano Llobera (President), Fundació Barcelona Salut (Secretària), Lluís Asmarats Mercadal (Tresorer), Benjamí Guix Melcior (Vocal), Evarist Feliu Fresnedo (Vocal), Francesc Xavier Llovera Sáez (Vocal), Maria Colomé Calafí (Vocal), Sofía Larrueca Osorio (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions, Fundació Salut Barcelona
Any dades: