FUNDACIÓ HOSPITAL UNIVERSITARI VALL D’HEBRON INSTITUT DE RECERCA (VHIR)

FUNDACIÓ HOSPITAL UNIVERSITARI VALL D’HEBRON INSTITUT DE RECERCA (VHIR)
Ptge. Vall d'Hebron, 119-129 (Ed. Inst. Recerca)
Barcelonès
Correu electrònic:
Lloc web:
Tecnologia i Recerca
1994-07-14
civil
Generalitat de Catalunya
Àmbit geogràfic:
Catalunya
Persona de contacte:
Joan X. Comella Carnicé
Direcció:
Joan X. Comella Carnicé
Gerència:
Montse Giménez Prous
Història:
La Fundació és una entitat al servei dels investigadors dels Hospitals Vall d'Hebron, que permet la gestió dels projectes de recerca finançats per agències públiques o per la indústria privada. Mitjançant la Fundació els investigadors poden administrar els seus recursos, realitzen les seves adquisicions, contracten personal laboral o becaris, i també establir contractes i convenis amb d'altres entitats o empreses.
Fundadors:
José ignacio Cuervo Argudín, Jaime Bergadà Sitjà, Simó Schwartz Riera i Josep Ramon Luesma i Pons.
objectiu genèric d'impulsar, promoure i afavorir la recerca, el coneixement científic i tecnològic, la docència i la formació en l'àmbit de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron i les seves àrees d'influència i la Universitat Autònoma de Barcelona.
Sra. Alba Vergés i Bosch, Consellera Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya (Presidenta), Sr. Lluís Roviar Pato, Director de la Institucvió dels Centres de Recerca de Catalunya (ICERCA) (Secretari Patró), Sra. Maria Àngles Chacón i Feixas, Consellera Departament d'Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya (Vicepresidenta primera), Sra. Margarita Arboix Arzo, Rectora de la Universitat Autònoma de Barcelona (Vicepresidenta segona), Dr. Albert Barberà Lluis, Director General de Recerca i Innovació en Salut de la Generalitat de Catalunya (Vocal), Dr. Armand Sánchez Bonastre, Vicerector de Recerca i Transferència de la Universitat Autonòma de Barcelona (Vocal), Dr. Jaume Raventós Puigjaner, Responsable de l'Àrea d'Operacions i Relacions Instsitucionals de la Direcció General de Recerca i Innovació en Salut, Departament de Salut (Vocal), Dr. Joan Garcia López, Director del Banc de Sang i Teixits (Vocal), Dr. Vicenç Martinez Ibánez, Gerent de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron (HUVH) (Vocal), Dra. Soledad Romea Lecumberri, Directora de Procesos del HUVH (Vocal), Sr. Francesc Subirada Curcó, Director General de la Direcció de Recerca de la Generalitat de Catalunya (Vocal), Sr. Manuel Armengol Carrasco, Coordinador de l'Unitat Docent de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron (HUVH) (Vocal), Dr. Joan X. Comella Carnicé, Director del Vall d'Hebron Institut de Recerca (Assistent), Montse Giménez Prous Gerent del Vall d'Hebron Institut de Recerca (Assistent)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions
Pressupost anual: