FUNDACIÓ INSTITUT RAMON MUNTANER. FUNDACIÓ PRIVADA DELS CENTRES D’ESTUDIS DE PARLA CATALANA

Nom:
Direcció:
M. Carme Jiménez Fernández
Història:
La Fundació va ser constituïda el 3 de juliol de 2003. El seu patronat el conformen la Generalitat de Catalunya i la Coordinadora de Centres d'Estudis de Parla Catalana, que nomenen set patrons cadascuna. La seva seu es troba al Mas de la Coixa de Móra la Nova (Ribera d'Ebre).
Fundadors:
Generalitat de Catalunia, Coordinadora de Centre d'Estudis de Parla Catalana
Objectius:
L'objectiu principal de la Fundació és el suport als centres i instituts d'estudis de recerca local i comarcal, entitats sense finalitat de lucre, que desenvolupen la seva activitat i projectes en l'entorn més immediat. Actualment mantenim contacte amb més de 300 entitats.
Patronat:
Lluís Puig i Gordi (President), Francesc Viso i Rodríguez (secretari), Ferran Bladé i Pujol (Vicepresident primer), Josep Santesmases i Ollé (Vicepresident segon), Antoni Prats Gracia (vocal), Carles Riba i Romeva (vocal), Cristina Lasala Loran (vocal), Jaume de Puig i Oliver (vocal), Jaume Mascaró i Pons (vocal), Josep M. Roig Rosich (Vocal), Montserrat Nadal i Milà (vocal), Narcís Figueras i Capdevila (Vocal), Pila Tarrada Gol (vocal), Ramon Ten Carné (vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions
Any dades: