FUNDACIÓ LA MARATÓ DE TV3

Direcció:
Lluís Bernabé
Història:
Va ser creada l'any 1996 per la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals.
Fundadors:
Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals
Objectius:
Coordinar les campanyes de sensibilització social i de divulgació educativa sobre les malalties que es tracten en el programa La Marató de TV3, administrar els recursos que s'obtenen per destinar-los a fomentar i promoure la recerca científica d'excel·lència en les malalties que centren el programa i donar suport logístic i organitzatiu al programa la Marató de Tv3.
Patronat:
Sr. Lluís Bernabé Valera (Direcció Executiva), Sra. Núria Llorach i Boladeras, Vicepresidenta del Consell de Govern de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (Presidenta i Vicepresidenta primera), Sr. Brauli Duart Llinares, Consell de Govern de la Corporaciió Catalana de Mitjans Audiovisuals (Vicepresident segon), Sr. Antoni Andreu Périz, Director General de Recerca i Innovació en Salut-Departament de Salu (Vocal), Sr. Armand Querol Gasulla, Consell de Govern de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (Vocal), Sr. Bernat Valls i Fuster, Director General d'Acció Cívica i Comunitària. Departament de Treball, Afers Socials i Famílies (Vocal), Sr. Francesc Ramon Subirana Curcó, Director General de Recerca del Departament d'Empresa i Coneixement (Vocal), Sr. Ignasi Jaén Viñuales (Vocal), Sr. Jaume Penal Juanola, Director de Televisió de Catalunya (Vocal), Sr. Saül Gordillo Bernárdez, Director de Catalunya Ràdio (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions
Any dades: