FUNDACIÓ MARIA AURÈLIA CAPMANY

Direcció:
Aida Ruíz Franco
Història:
La Fundació Maria Aurèlia Capmany va néixer l’any 1994 amb el propòsit d’aprofundir i garantir la igualtat real entre les persones i potenciar un canvi cultural respecte de la participació de dones i homes en les activitats públiques i privades, la seva valoració i el seu repartiment. Així mateix, vol ser un espai obert i plural de reflexió, debat i anàlisi des d’una visió de progrés sobre la situació i activitats de les dones, estimulant el moviment participatiu entre les dones en els àmbits laboral, professional i cultural.
Fundadors:
Som una entitat impulsada per la Unió General de Treballadors de Catalunia.
Objectius:
Les activitats de la Fundació, i els serveis que ofereix, s’emmarquen en les tres facetes que actualment la defineixen com a entitat de promoció i estudi de la igualtat d’oportunitats entre homes i dones; de servei a institucions que volen implementar polítiques específiques d’accions positives; i de preservació de la memòria i el llegat moral de Maria Aurèlia Capmany, com a model per a les dones de Barcelona en particular, i de Catalunya en general.
Patronat:
Aída Ruíz Franco (Directora), Sra. Francina Vila i Valls -Ajuntament de Barcelona (Patrona d'Honor), Sra. Mireia Solsona i Garriga -Diputació de Barcelona (Patrona d'Honor), Rosa M. Ferreiro Suárez (Vicepresidenta), Anna Capmany Gibert (Vocal), Carolina Orriols Mas (Vocal), Inmaculada Moraleda Pérez (Vocal), José M. Álvarez Suárez (Vocal), Laura Pelai Bargalló (Vocal), M. Teresa Moreno Conesa (Vocal), Maria Martinez Vendrell (Vocal), Mireia Bofill Abelló (Vocal), Montserrat Illa Vila (Vocal), Rosa M. Puigserra Santacana (Vocal), Sra. Montserrat Cervera i Rodon (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions
Any dades: