FUNDACIÓ MERITXELL

FUNDACIÓ MERITXELL
c/ d'en Passet,16 (Urbanització Can Quirze)
Mataró
Maresme
1988-07-29
Georgina Godayol
Eduard Solé (Director Pedagògica)
La Fundació Cultural Meritxell va néixer com a fundació cultural el 2 de setembre de 1987 amb la finalitat fonamental de donar suport a l'Escola Meritxell i estimular iniciatives culturals, educatives i socials relacionades amb el món de l'ensenyament. Posteriorment va adquirir el caràcter de docent, i passà a fer-se càrrec com a titular i propietària de l'Escola, fet que va quedar registrat mitjançant escriptures notarials el 14 d'octubre de 1992.
Donar suport i estimular iniciatives culturals, educatives i socials relacionades amb el món de l'ensenyament amb projecció a la ciutat de Mataró i a la comarca del Maresme. Garantir i tutelar l'estil propi de l'Escola Meritxell. Vetllar perquè les actuacions a l'Escola Meritxell siguin coherents amb el projecte educatiu i el reglament de règim intern de l'Escola.
Coordinadora Catalana de Fundacions, Agrupació Escolar Catalana, Associació Centres Autònoms d'Ensenyament de Barcelona.